بهترین  ایده  های  درامد  زایی  

 

3 مرحله ساده برای تسلط بر اینستاگرام برای تجارت

 

 

اگرچه علامت کاربری یک میلیاردی اینستاگرام در گوشه گوشه است ، بازاریابان هنوز هم توسط توده ها به دنبال باند واگن هستند.

 

چرا که نه؟ با ادامه ارائه این پلتفرم به ویژگی های جدید خاص کسب و کار ، شاید زمانی بهتر از اکنون برای ایجاد حضور اینستاگرام خود از ابتدا وجود ندارد.

 

زیبایی استفاده از اینستاگرام برای تجارت این است که ، به هر حال ، این پلت فرم فقط به مارک خاصی اختصاص ندارد.

 

در حال انجام تجارت آجر و ملات هستید؟ امپراتوری تجارت الکترونیک؟ یا شاید شما یک کسب و کار انفرادی هستید که می خواهید نفوذ کنید؟

 

خوبه در اینستاگرام مخاطبانی وجود دارند که منتظر شما هستند.

 

نحوه استفاده از Instagram برای تجارت: یک راهنمای سریع و جامع

در یک نگاه ، فهمیدن چگونگی استفاده از اینستاگرام برای تجارت ممکن است ترسناک باشد.

 

"چه هک می کنم ارسال کنم؟ به هر حال چه برنامه ای است؟ چرا کسی چیزهای من را دوست ندارد؟ "

 

اما علی رغم بسیاری از قطعات جالب اینستاگرام ، جذب فالوور و جلب مشتری بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.

 

همه اینها به استراتژی شما خلاصه می شود.

 

ما نکات ضروری اینستاگرام را برای نکات تجاری شرح داده ایم تا نه تنها شما را در سیستم عامل شروع کند بلکه مخاطبانی را نیز بسازد که عاشق محتوای شما شوند.

 

و با این کار ، بیایید غواصی کنیم!

 

1. تنظیم دقیق نمایه خود از Word "Go"


هشدار تخریب: تا زمانی که پروفایل خود را به درستی پر نکنید ، نمی توانید کارهای زیادی در اینستاگرام انجام دهید.

 

پر کردن بیو کسب و کار در اینستاگرام اولین قدم برای ایجاد حضور در این سیستم عامل است

در مواردی که هیچ روش صحیحی برای ساختن نمایه شما وجود ندارد ، این اصول نقطه شروع محکم و مبتنی بر بهترین شیوه های اینستاگرام هستند:

 

عکس نمایه: بهتر است از آرم شرکت خود به عنوان عکس نمایه خود استفاده کنید تا افراد بتوانند برند شما را به راحتی شناسایی کنند.

نام حساب: این نام تجاری خود را همانند سایر نمایه های اجتماعی برند خود قرار دهید.

نام کاربری: این نام تجاری نیز باید باشد. توجه داشته باشید که نام کاربری شما هیچ فضایی نمی تواند داشته باشد.

وب سایت: این تنها (دیجی  کالا )قابل کلیک در صفحه اینستاگرام شما خواهد بود. بیشتر مشاغل یا از وب سایت خود استفاده می کنند یا به آخرین صفحه تبلیغاتی خود پیوند می دهند.

Bio: بیوگرافی شما جایی است که توجه کاربران دیگر را به خود جلب می کنید. شما می توانید کاری را که کسب و کار شما انجام می دهد توصیف کنید ، وب سایت خود را تبلیغ کنید و یا شعار برند خود را در اینجا بزنید (یا در واقع همه موارد فوق)

به خاطر داشته باشید که از نظر نحوه ساخت نمایه خود ، فضای زیادی برای خلاقیت دارید. به عنوان مثال ، TED‘ یک نگاه مینیمالیستی به مشخصات خود دارد که همراه با مارک تجاری آنها است.

 

بایوس مینیمالیستی اینستاگرام برای مارک های بزرگ محبوب است

در همین حال ، مارک های تجارت الکترونیکی مانند Topshop دارای bios هستند که گاه آنها را در کنار هشتگ مارک دار خود تبلیغ می کنند.

 

در صورت محصولات یا تبلیغات اختصاصی برای این پلتفرم ، قرار دادن CTA در بیو اینستاگرام خود اقدامی هوشمندانه است

تبدیل حساب کاربری خود به نمایه مشاغل اینستاگرام اقدامی هوشمندانه است ، به ویژه اگر محل کار فیزیکی شما باشد.

 

چنین نمایه هایی به تجزیه و تحلیل دقیق و اطلاعات تماس و موقعیت مکانی اضافی دسترسی دارند تا افراد بتوانند با شما تماس بگیرند. در اینجا یک مثال خوب از شیکاگو آورده شده است:

 

نمایه های تجاری اینستاگرام به کاربران امکان می دهد اطلاعات مخاطبی را که در نمایه شخصی موجود نیست ، اضافه کنند

به جای اینکه قربانی فلج تحلیل شوید ، فقط با اطمینان از درستی جزئیات مشخصات خود شروع کنید. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد تنظیم نمایه خود ، به راهنمای ما در مورد نحوه نوشتن بایوس Instagram برای مشاغل مراجعه کنید.

 

شبکه اینستاگرام خود را با Sprout کامل کنید

با یک شبکه ثابت که داستان تصویری نام تجاری شما را بازگو می کند ، مشخصات خود را تقویت کنید.

 

برنامه تلفن همراه Sprout پیش نمایش شبکه شما را آسان می کند و می توانید ببینید که بعد از پخش پست های برنامه ریزی شده ، چگونه ظاهر می شود.

 

یک آزمایش رایگان شروع کنید و آزمایش کنید که چگونه Sprout می تواند به شما در بهینه سازی حضور اینستاگرام خود کمک کند یا یک نسخه ی نمایشی شخصی را درخواست کنید.

 

2. یک ذهنیت ‘قبیله ای’ را اتخاذ کنید


با وجود تعداد زیادی کاربر شلوغ و عکس هایی که در اینستاگرام شناور هستند ، ایستادگی کردن ممکن است نبردی سخت به نظر برسد.

 

بررسی واقعیت: شما نیازی به میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام ندارید تا به عنوان یک داستان موفقیت شناخته شوید.

 

بهتر است به جای نگرانی در مورد مباهات با تعداد زیاد ، با نوعی ذهنیت "قبیله ای" برای کسب و کار به اینستاگرام نزدیک شوید.

 

از کم شروع کنید. روابط برقرار کنید. با دیگران درگیر شوید یک به یک.

 

خلاصه اینکه قبیله خودتان را بسازید.

 

اشتباه نکنید: اینستاگرام یک پلت فرم "اگر آن را بسازید ، آنها می آیند" نیست. مشاغل بزرگ و کوچک باید نه تنها به دنبال ساختن دنباله های شخصی خود باشند ، بلکه باید به جوامع خاصی بپردازند که مخاطبان آنها از قبل در آن جا هستند.

 

با این وجود چگونه آنرا اتفاق می اندازید؟ اعضای بالقوه قبیله خود را از کجا می توانید پیدا کنید؟

 

هشتگ های طاقچه را کشف کنید

هشتگ ها اساساً به عنوان یک تابع جستجوی Instagram برای یافتن پیروان و مارک های مربوطه عمل می کنند. این برای کاربران و مشاغل درست است.

 

و یک بهره ، استفاده از مخاطب مورد نظر خود به معنای خاص بودن است.

 

به عنوان مثال ، برچسب # زیبایی به معنای واقعی کلمه صدها میلیون پست در پشت خود دارد. به جای اینکه با هشتگ های شلوغ مقابله کنید ، در نظر بگیرید که هشتگ های کوچکتر و زیبا مانند # موی تک شاخ ، # مراقبت از رنگ آبی و # موهای رنگی وجود دارد که در آن یک مارک زیبایی می تواند واقعاً برجسته باشد.

 

 

 

هشتگ های طاقچه در اینستاگرام برای رشد قبیله شما بسیار مناسب هستند

به همین ترتیب ، هشتگهای خاص مکان برای صفر کردن مخاطبان در محله خودتان بسیار مناسب هستند.

 

هشتگهای مخصوص مکان برای ایجاد مخاطبان محلی بسیار مناسب هستند

"کوچک فکر کن" توصیه هوشمندانه ای برای مارک هایی است که سعی در جذب پیروان اختصاصی در مقابل چرخش برای نرده ها دارند. اگر کاملاً در چگونگی برچسب گذاری عکس های خود باشید ، اوه و Sprout می تواند به شما کمک کند بفهمید چگونه هشتگ های خود را درست درست کنید.

 

گزارش هشتگ اینستاگرام از Sprout

به دنبال مشتریان خود باشید

اگر طرفداران و مشتریان شما از قبل در اینستاگرام هستند ، با توجه به محبوبیت محتوای تولید شده توسط کاربر ، استفاده از آنها به عنوان بیلبورد شما اقدامی درخشان است.

 

تشویق پیروان برای نشان دادن شما در عکس هایشان وظیفه مضاعفی دارد که می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و به عنوان برندی که به حرف مشتریانش گوش می دهد از خود نشان دهید.

 

 

فریاد کشیدن پیروان خود نوعی وفاداری به برند را ایجاد می کند که بیشتر مشاغل به خاطر آن می میرند. هرچه بیشتر بتوانید مشتریان راضی خود را به رخ بکشید ، بهتر است.

 

فعالیت خود را حساب کنید

اجرای اینستاگرام خود برای کسب و کار نیازی به صرفه جویی در وقت نیست.

 

کارآیی در هر بستر رسانه اجتماعی حساب می شود و اینستاگرام تفاوتی ندارد.

 

دوست داشتن پست ها به صورت سریال در حال پاسخ به نظرات دنبال کردن کاربران مربوطه

 

بین این اقدامات و همچنین تقویم محتوای شخصی شما ، قطعاً ساده سازی فعالیت شما برای صرفه جویی در وقت هزینه دارد.

 

به عنوان مثال ، شما باید درک کاملی از اینکه هر چند وقت یک بار در اینستاگرام پست می کنید برای ایجاد حداکثر تعامل و زمان دنبال کنندگان آنلاین بودن خود ، درک خوبی داشته باشید. به همین ترتیب ، باید از یک برنامه استفاده کنید تا از پیمایش در اینستاگرام 24/7 جلوگیری کنید.

 

بهترین زمان ها برای ارسال در اینستاگرام 2020

به طور خلاصه ، هر کاری و هر کاری که شما برای اینستاگرام برای کسب و کار انجام می دهید باید بخاطر وقت با ارزش شما بر روی اهداف برند شما متمرکز شود.

 

3. محتوای هدفمند را منتشر کنید


صحبت از اهداف است ، از خود بپرسید: چرا در وهله اول در اینستاگرام برای تجارت سرمایه گذاری می کنید؟

 

این هم یک سوال ترفندانه نیست. پاسخ مستقیماً بر کل استراتژی محتوای شما تأثیر می گذارد.

 

و با تنوع بسیار زیاد از نظر آنچه می توانید ارسال کنید ، تقریباً هر هدفی بازی عادلانه است.

 

آیا شما سعی خود را در اجتماعی دارید؟

فقط سعی در ایجاد آگاهی از برند مورد نیاز دارید؟

آیا عکس های محصول قاتل که خارش دارید را نشان می دهید؟

عالی. فقط مطمئن شوید که محتوایی را ارسال می کنید که گویای این اهداف باشد.

 

از آنجا که اینستاگرام چیزی بیش از سلفی های تصادفی و عکس های فوری دارد ، به ویژه با توجه به وضعیت خود ، یک پلت فرم برای تحقیق درباره محصولات.

 

پست هایی مانند این از GoPro نمونه های درخشان محتوای هدف محور در عمل هستند:

 

 

تصاویر چشم نواز؟ بررسی.

 

نمایش محصولاتشان و مشتری راضی هم هست؟ دوبار چک کنید.

 

یک فراخوان ویژه برای بینندگان ارائه می دهید؟ بله ، آن نیز

 

وقتی صحبت از اینستاگرام برای تجارت می شود ، ارسال مخاطره آمیز استراتژی مناسبی نیست. هنگامی که مشخص کردید برند شما می خواهد چه کاری انجام دهد ، می توانید بهتر از زبان پیروان خود صحبت کنید.

 

مدیریت اینستاگرام بنر بیشتر بیاموزید

 

ادامه ی  مطالب  


ارائه ی خدمات مجازی اینستاگرام ,نمایه ,تجارت ,هشتگ ,استفاده ,مارک ,اینستاگرام برای ,برای تجارت ,برای ایجاد ,عنوان مثال ,شروع کنید ,بسیار مناسب هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آموزش طراحی سایت sarindesign.rozblog.com cascara